O co chodzi?

No właśnie, o co chodzi?

Chodzi o to, że diabelnie lubimy The White Stripes. I wymyśliliśmy sobie, że przygotujemy grunt pod organizację kolejnego koncertu TWS w Polsce. Grunt w przenośni, nie dosłownie.

W jaki sposób?

Rozmaite taśmy prawdy robią w Polsce zawrotną karierę, więc i my wierzymy we własne siły. Naszym pierwszym pomysłem jest wyprodukowanie i puszczenie w światowy obieg krótkiego filmiku zachęcającego The White Stripes do ponownego przybycia do Polski. Ok. 2-minutowa produkcja ma przykuć uwagę fanów TWS i po prostu zrobić trochę pozytywnego szumu wokół tej sprawy.

Jesteśmy przekonani, że filmik odpowie żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To będzie film na skalę naszych możliwości. Wiecie, co my zrobimy tym filmem? My otworzymy oczy niedowiarkom. Patrzcie – powiemy – to nasze, przez nas wykonane i to nie będzie nasze ostatnie słowo!

Kiedy będzie można obejrzeć filmik?

When it’s done. Orientacyjnie można powiedzieć, że rozsądny termin to sierpień. Połowa sierpnia. Druga połowa sierpnia.

Naprawdę myślicie, że dzięki wam The White Stripes dadzą koncert w Polsce?

W cuda wierzymy (a przynajmniej w niepokalane poczęcie), ale bez przesady. Wierzymy za to w to, że nasz film trafi do odpowiednich osób i przynajmniej doczeka się odpowiedzi zespołu.

/Po co to robicie?/ziom, joł, życie kureskie, zajaramy?/I tak się nie uda…/bOOzióólKi KOFfaNi jesteŚCie :@@/-umc,umc-Nie lepiej na Creamfields jechać?-umc,umc-/Chce wam się?/

Nie, ale management TWS i polski dystrybutor trzyma nas w chłodnej i ciemnej celi pod pistoletem. A mówiąc poważnie(j), to chcemy odpowiedzieć na liczne „mrugnięcia okiem”, jakie od dłuższego czasu zespół wysyła do polskich fanów na swej stronie internetowej, w wywiadach i okładkach płyt. A poza tym robimy to, bo: sesja była za krótka, poprawiamy sobie nastroje po zepsutych urodzinach i przesłuchaniu dyskografii Kombii, oczyszczamy umysły po lekturze zbrodniczych i antybogoojczyźnianych powieści Gombrowicza.

Mogę do was dołączyć i być taki jak wy?

Mogę. Podstawowe zasady higieny są takie, że musisz być miły, pozytywnie nastawiony i nie traktować tego projektu ze śmiertelną powagą. Jeżeli masz fajny pomysł, to pozostaw go w komentarzach na stronie bądź napisz na adres union4ever@gmail.com.

Co dalej?

Pytanie jest tendencyjne.


Jedna odpowiedź to “O co chodzi?”

  1. White Stripes mają swój profil na Myspace. Skorzystalem z profilu swojego zespołu (http://myspace.com/stre famiejska) i przesłałem im link do Waszego filmu.

    Wysłałem wiadomośc takiej treści:

    Hi Meg and Jack!

    As yo know, lots of Poles are very fond of your music. We all would like You to visit Poland once again as You did in 2005 for the Heineken Opener festival. Of course, these words are not enough to express how intense this would be for us to see You again, so please take a look at this video:

    I’ve just noticed it in the Internet a few days ago. The initiative was undertaken by some Polish fans united under http://www.union4ever.wordpress.com
    They have prepared the film and they really want You to get this message! 🙂

    Hope You will accept the invitation! You’re most welcome in Poland any time!

    Best wishes and long live White Stripes!

    Może odbiorą ? 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: